Hubnutí - pohyb

19. června 2007 v 15:47 |  Sport, fitness, krása
Jedna z možností na zhubnutí je jíst méně a vědomě nebo se zvednout z gauče a mít více pohybu, což je možnost druhá. Kombinace obou variant bývá optimální, jak se zbavit přebytečných kil na váze. Počítá se každý pohyb a hodina ve sportování bez ohledu na to, jestli jste žena nebo muž. Například místo auta, autobusu a vlaku použijte kolo, chůzi nebo běh.

Hubnutí - pohyb
Aktivita vám udělá dobře, spálíte energii, kterou jinak přeměníte na tuk. Pravidelným cvičením posilujete a budujete svalovou hmotu. Zárověň se zlepšuje vaše postava a stimulujete látkovou výměnu a zvyší se také hladiny hormonů endorfinu (reguluje hladinu cukru v krvi a mívá vliv na dobrou náladu) a serotoninu (snižuje chuť k jídlu). Dalším významným aspektem při sportu je, že si vytváříte ochranu vašeho srdce.
Nejvhodnější ke snížení váhy a odbourání tuků jsou různé druhy vytrvalostních sportů. Na druhou stranu si dávejte pozor na poškození kloubů. V dnešní době je možné doporučit aerobic, plavání, veslování, kolečkové brusle, horská turistika či lyžování. Určitě využijte kolektivní sporty jako házená, volejbal, basketbal atd....
Pokuste se alespoň třikrát týdně po dobu 30 - 45 minut věnovat sportovní aktivitě. Pravidelný pohyb vám může zaručit výsledky o které se snažíte. Na začátku to nepřehánějte, i když určitě máte na lepší výkon. Bývá zvykem, že pohyb a posilování je nejlepší kombinace. Je to pravda, sice při posilování nespálíte více tuku, ale zesílí velké svalové skupiny.
Před každým tréninkem protáhněte šlachy, vazy a svaly.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama