Trénink nohou

20. června 2007 v 8:36 |  Sport, fitness, krása
Sestavil jsem druh tréninku nohou, podle kterého procvičíte jak hamstringy, tak kvadricepsy. Trénink je tvořen čtyřmi sériemi trisetů, které se cvičí nonstop + lýtka nakonec. Skládá se z tlaků na leg - pressu, zakopáváním a dřepů s činkou na ramenech. To znamená: Cvičíte leg - press, po jedné sérii skočíte a přesunete se na zakopávání a po sérii na tomto stroji se vrhnete na dřepy. Když docvičíte dřepy, celý cyklus zopakujete ještě 3x bez pauzy! Až docvičíte tyto 4 trisety dáte si pauzu. Nyní jsou na řadě lýtka. Ty procvičíte dvěma cviky: Výpony na multipressu a oslími výpony.

Trisety
CvikPočet opakováníVáha
Tlaky na leg - pressu8Těžká
Zakopávání10Střední
Dřep s činkou na ramenou15Lehká
Lýtka
CvikSérie 1Série 2Série 3Série 4Série 5
Výpony na multipressuLehká váha - 50 opakováníLehká váha - 30 opakováníStřední váha - 20 opakováníStřední váha - 15 opakováníTěžká váha - 10 opakování
Oslí výpony - cvičím je s partnerem a to tak, že si mi sedne na záda v oblasti beder, pod nohama mám podložku a se zapřenýma rukama o lavičku a rovnými zády dělám výpony. Pozn.: Je to stará osvědčená metoda (jinak můžete použít stroj těmto výponům určený - pokud ho máte).
U oslích výponů provádím 5 sérií po 30 opakování - jde o to kolik kilo vaše závaží, respektive partner váží.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama