Výhody tréninku s partnerem

19. června 2007 v 15:59 |  Sport, fitness, krása
Buďme upřímní, nikdo z nás nemůže odpřisáhnout, že po nároční sérii dřepů nikdy nepocítil ani náznak strachu. Zejména pokud poblíž nestál nikdo, kdo by mohl zasáhnout. Trénink s vysokou zaáteží s sebou přináší poměrně vysoké riziko zranění. S takovou myšlenkou se pochopitelně smíříte, jenže když máte těsně nad obličejem časovanou bombu v podobě činky, není to jistě až tak příjemný pocit. Pokud ovšem nebudete dbát na pravidelném zvyšování zátěže, težko můžete očekávat optimální růst svalové hmoty. Možná zpočátku budete myslet na to, ža na to nestačíte, brzy ale poznáte, že tomu tak není. Rozhodnutí, že v případě potřeby požádáte někoho o pomoc, kdo bude zrovna po ruce, také nebývá nejlepší.

Tréninkový partner by vás měl znát, věřit vám a vědět jak při cvičení reagujete. Takový partner bude naprosto přesně vědět, jak poskytovat dopomoc a můžete si být jisti, že vám na hlavu nic nespadne. Mít stále sparingpartnera má i své další výhody. Například u bench - pressu vám může asistovat kde kdo, pouze váš partner vás dokáže donutit k lepším výsledkům. Postupem času se pokroky zpomalí a bude mnohem težší dosahovat dalších výsledků. Přijde i fakt, že v této době možná budete mít náročné zaměstnání nebo rodinu. Opak bývají ti, kteří cvičí ve dvojicích. Takoví sportovci se navzájem dokáží vyhecovat, nechybí potřebná šťáva a odhodlání.
Na tréninku s partnerem něco je. Pokud budete cvičit sami, vaše myšlenky snadno zabloudí jinam. Když jsem zvažoval, jaké výhody v sobě má partner, napadla mě jiné také rivalita. Není proto překvapení, že v tréninku hodně pomáhá zdravá soutěživost. Pak se z vás stanou skvělí rivalové. Budete se snažit jeden druhého trumfnout v počtu opakování a sérií, vaše tréninky budou produktivní a zábavné. Kvalitní a efektivní trénink totiž vytváří pouze vítěze.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama